INFORMACE PRO RODIČE A ČLENY - DŮLEŽITÉ - ČTĚTE :-)

Milí rodiče, tanečníci, přípravy na soutěžní sezonu vrcholí :-) Posílám několik zásadních informací.

  1. Generální zkouška pro všechny týmy kromě mini – sobota 14.3.2015, 17 – 19:30 v Krašovské Plzeň. Kostýmy sebou!
  2. Platba členského poplatku CDO /Czech Dance Organization/, roční licence tanečníka - 300 Kč / osoba + 50 Kč / osoba – zahrnuje týmovou licenci + administrativní poplatek. Celkem 350 Kč. Uhraďte na ČÚ: 107 - 965 278 0277 / 0100, VS: RČ dítěte. Termín splatnosti 13.3.2015. Ten kdo již platil v rámci podzimní ligy již NEPLATÍ!
  3. Startovné: na první soutěž Taneční Skupina Roku, která se koná v neděli 15.3.2015 v Plzni Lokomotivě: startovné 150 Kč + správní poplatek 50 Kč, celkem 200 Kč odevzdáte na generální zkoušce v sobotu 14.3.2015 hotově.
  4. Kalendář soutěží je k dispozici na našich stránkách www.tco-dance.cz, sekce INFO – SOUTĚŽE. Zde naleznete důležité termíny, v průběhu pololetí kontrolujte, může být něco připsáno /1-2 soutěže/. Naopak, pokud nepostoupíme do dalších kol, soutěže se nezúčastníme.
  5. Informace k soutěžím: podrobnosti k dané soutěži se dozvíte zpravidla ve středu před soutěží na našich stránkách v sekci novinky. Pravidla možno přečíst v sekci Info-soutěže. Na mimoplzeňské soutěže jezdíme hromadnou dopravou. Vyjímku se vždy dozvíte dopředu. Pokud zbudou volná místa v autobuse, jsou nabídnuty rodičům.
  6. Výbava tanečníka na soutěž: černé prádlo, černé ponožky, pevné gumičky do vlasů, pírka, líčení make-up, řasenka /řasy – dohoda s trenérkami/, lesk na rty, gel na vlasy, hřeben – kartáč, třpytky sypké na oči stříbrné - tyto proprietky lze zakoupit na soutěži, ovšem není to 100%/. Za laky na vlasy děkujeme paní Topinkové – Maříkové :-) Některé trenérky mají pro děti nakoupeno, individuální domluva!!!
  7. DVD: Kdo ještě doma nemá DVD ze 14.12.2014, a máte ho uhrazené, požádejte své trenérky, vydají vám ho proti podpisu.
  8. Prosím o kontrolu plateb za kursovné 1 + 2 pololetí. Kdo zapomněl, prosím dejte do pořádku, děkuji.
  9. PODĚKOVÁNÍ: Děkuji velice panu Davidovi Kotvovi za nákup materiálu a výrobu kulis pro děti show v hodnotě 10 000 Kč. Dětem toto vše věnuje. Tím ušetří každému 500 Kč. Sponzorské dary přijímáme :-)

Týsáčci a rodiče, dělali jsme, co jsme mohli a nyní si můžeme už jen popřát hodně štěstí, úspěchu a hlavně radost z tancování!!!:-) Všem držím palce a těším se na viděnou v neděli 15.3.2015 :-) Eva.